Rešenje za male kancelarije
Jedinstvena bezbednost bilo gde i bilo kada
Izazovi
Male i srednje kancelarije se često suočavaju sa sledećim problemima:
Izolovani softverski i hardverski sistemi, kao što su CCTV, alarm i kontrola pristupa
Komplikovano upravljanje osobljem, posebno sa više kancelarijskih lokacija
Nedostatak posvećene osobe za održavanje servera, softvera i druge IT imovine

Ono što nudimo
Kontrola pristupa i evidencija radnog vremena
- Jedinstvena kontrola pristupa: zaposleni imaju dozvolu da uđu u određene kancelarijske prostore Upravljanje
- prisustvom: radne smene, odsustva, prisustvo na licu mesta i na daljinu, prisustvo na više lokacija
- Upravljanje posetiocima: pristup sa privremenim digitalnim propusnicama ili potvrdom interfona

Ključne karakteristike
Postavite korisnike i njihove dozvole koristeći mobilnu aplikaciju


Obezbedite sva vrata sa lakim pristupom i potpunom vidljivošću.
Omogućite pristup putem QR/PIN kodova ili otključajte vrata na daljinu.


Fleksibilni načini evidencije prisustva, uključujući prisustvo na licu mesta, udaljeno prisustvo i prisustvo na više lokacija

Ujedinjeno upravljanje evidencijom prisustva, radnim smenama, zahtevima za odsustvo i odobravanjem i još mnogo toga
Informativni izveštaji o prisustvu koji se automatski generišu i periodično šalju korisnicima

Preporuke za proizvode

DS-K1T673TDX

DS-K1T341CMFW

DS-K1T502DBFWX-C

DS-K4H250S

DS-K4H250D