Rešenje za male kancelarije
Jedinstvena bezbednost bilo gde i bilo kada
Izazovi
Male i srednje kancelarije se često suočavaju sa sledećim problemima:
Izolovani softverski i hardverski sistemi, kao što su CCTV, alarm i kontrola pristupa
Komplikovano upravljanje osobljem, posebno sa više kancelarijskih lokacija
Nedostatak posvećene osobe za održavanje servera, softvera i druge IT imovine
Ono što nudimo
Ključne karakteristike
Odličan prikaz zahvaljujući naprednim tehnologijama
4K rezolucija
Staklo otporno na odsjaj
Optička zaštita od plave svetlosti (TUV sertifikovano)
Jednostavno deljenje ekrana
Lako deljenje putem NFC-a, softvera, Wi-Fi-a i dongla
Simultano deljenje na više terminala
Maksimalna efikasnost i besprekorno usklađivanje sa BYOM (Bring Your Own Meeting)
Pametna tabla za kreativno deljenje
Glatko pisanje (45 tačaka dodira), pametno prepoznavanje i istovremeni unos od strane više korisnika
Široka kompatibilnost dokumenata sa fajlovima (PowerPoint/Word/Excel/PDF), slikama i video zapisima
Jednostavno čuvanje rezultata sastanaka putem skeniranja QR koda
Pametan sastanak za unapređenje komunikacije
Automatsko kadriranje svih učesnika
Praćenje govornika za fokusiranje na glavnog govornika
Akustični bafe za smanjenje buke
4K ultra-HD video, 8-mikrofonski niz i zvučnici za vrhunski audio i vizuelni prikaz
Preporuke za proizvode
DS-D5C65RB/B
DS-D5C75RB/B
DS-UVC-X12