Rešenje za male kancelarije
Jedinstvena bezbednost bilo gde i bilo kada
Izazovi
Male i srednje kancelarije se često suočavaju sa sledećim problemima:
Izolovani softverski i hardverski sistemi, kao što su CCTV, alarm i kontrola pristupa
Komplikovano upravljanje osobljem, posebno sa više kancelarijskih lokacija
Nedostatak posvećene osobe za održavanje servera, softvera i druge IT imovine
Ono što nudimo
Kontrola pristupa i evidencija radnog vremena
- Jedinstvena kontrola pristupa: zaposleni imaju dozvolu da uđu u određene kancelarijske prostore Upravljanje
- prisustvom: radne smene, odsustva, prisustvo na licu mesta i na daljinu, prisustvo na više lokacija
- Upravljanje posetiocima: pristup sa privremenim digitalnim propusnicama ili potvrdom interfona
Ključne karakteristike
Postavite korisnike i njihove dozvole koristeći mobilnu aplikaciju
Obezbedite sva vrata sa lakim pristupom i potpunom vidljivošću.
Omogućite pristup putem QR/PIN kodova ili otključajte vrata na daljinu.
Fleksibilni načini evidencije prisustva, uključujući prisustvo na licu mesta, udaljeno prisustvo i prisustvo na više lokacija
Ujedinjeno upravljanje evidencijom prisustva, radnim smenama, zahtevima za odsustvo i odobravanjem i još mnogo toga
Informativni izveštaji o prisustvu koji se automatski generišu i periodično šalju korisnicima
Preporuke za proizvode
DS-K1T673TDX
DS-K1T341CMFW
DS-K1T502DBFWX-C
DS-K4H250S
DS-K4H250D