100% kupaca bi
preporučilo ovu
prodavnicu

Recenzije prodavnice

Hoopla.rs

Hoopla.rs

SmartPSS Lite Attendance Konfiguracija

1. Kako dodati uređaj

Metod 1: Dodajte ručno (Ručno dodavanje može istovremeno dodati samo jedan uređaj.)
Korak 1: Otvorite stranicu za upravljanje uređajem

Step 2: Kliknite ADD>izaberite metod za dodavanje uređaja (po IP/Domenu ili SN)>Podesite parametre uređaja>Kliknite Add or Add and continue da sačuvate

Beleška 1: Broj porta je 37777 podrazumevan.

Beleška 2: Kliknite Add and Continue da dodate trenutni uređaj i ostanete na stranici Dodaj uređaj da dodate još jedan uređaj.

Beleška 3: Uređaji prve generacije podržavaju samo ručno dodavanje.

Method 2: Auto search
Korak 1: Uđite na stranicu za upravljanje uređajem

Korak 2: Click Auto search>Kliknite Device Network Segment range i kliknite Search> Izaberite uređaj(e) na listi uređaja i kliknite Add>Unesite User name i Password u iskačućem prozoru i kliknite OK.

2. Kako podesiti tačku prisustva

Korak 1: Selektujte Attendance>Attendance Point Settings>Izaberite uređaj koji želite da koristite kao polaznu tačku>Kliknite OK

3. Kako dodati osoblje

Korak 1: Kliknite Attendance>Personnel Manager>User>Add.

Korak 2: Kliknite Basic info karticu i unesite osnovne informacije o korisniku, a zatim uvezite sliku lica.

Korak 2: Dodajte informacije o sertifikaciji korisnika.

● Konfigurišite lozinku: Lozinka mora da se sastoji od 6–8 cifara.

Konfigurišite karticu: Broj kartice se može pročitati automatski ili uneti ručno. Da biste automatski pročitali broj kartice, izaberite čitač kartica, a zatim stavite karticu na čitač kartica.

1) U oblasti Card , kliknite točkić i izaberite Card issuer, zatim kliknite na OK.

2) Kliknite Add, prevucite karticu na čitaču kartica. Prikazuje se broj kartice.

Napomena: Nakon što dodate karticu, možete je postaviti za glavnu karticu, zamenite karticu novom ili je izbrišite.

● Konfigurišite otisak prsta.

1) U oblasti Fingerprint, kliknite točkić i izaberite Fingerprint Scanner, a zatim kliknite na OK.

2) Kliknite na Add Fingerprint, pritisnite prstom na skener tri puta zaredom.

Korak 5: Konfigurišite dozvole za korisnika i kliknite na Finish.

4. Kako da konfigurišete dozvolu

Korak 1: Prijavite se na Smart PSS Lite

Korak 2: Kliknite na Attendance> Kliknite na Personnel> User> Batch Add.

Korak 3: Izaberite Card issuer sa liste uređaja, a zatim konfigurišite parametre

Korak 4: Kliknite na Read Card i postavite karticu na čitač kartica. Broj kartice će biti pročitan automatski. Zatim kliknite na OK

Korak 5: Na stranici za korisnike kliknite olovku da biste popunili informacije o korisniku.

Korak 6: Napravite grupu dozvola koja je kolekcija dozvola za pristup vratima, a zatim povežite korisnike sa grupom tako da korisnici mogu da otključaju odgovarajuća vrata.

1) Kliknite Attendance>Personnel>Permission configuration

2) Kliknite +

3) Unesite naziv grupe, napomene (opciono) i izaberite šablon za vreme.

4) Izaberite uređaj za kontrolu pristupa i kliknite na OK

5) Kliknite ikonu glavica na grupu dozvola koju ste dodali i izaberite korisnike da ih povežete sa grupom dozvola. Korisnici u grupi dozvola mogu otključati vrata nakon validne verifikacije identiteta

5. Kako postaviti pravilo prisustva

5.1. Podesite naprednu konfiguraciju

Korak 1: Izaberite Attendance>Attendance Rule>Advance Config
Korak 2: podesite Calculation Rule
Korak 3: podesite Fixed Day Mode
Beleška: Ne možete istovremeno omogućiti Use Device Attendance Status i Minimum interval between two records istovremeno
Korak 4: Kliknite na OK da biste sačuvali podešavanja

5.2. Postavite pravilo za produžetak

Korak 1: Izaberite Attendance>Attendance Rule>Overtime Rule
Korak 2: Podesite Work Hour Ratio za svaki nivo prekovremenog rada

Korak 3: Izaberite Overtime Levels koje želite da prikažete na rasporedu>Podesite pravila prekovremenog rada za dane u weekdays prevlačenjem granica svake trake boja da biste postavili nivo prekovremenog rada za različite sate prekovremenog rada
Napomena: Za radne dane, prekovremeni radni sati bi se računali prema nivoima prekovremenog rada koji su dodeljeni različitim periodima.

Korak 4: Izaberite metod izračunavanja za pravilo prekovremenog rada Weekend Overtime Rule
Napomena: Za vikende, prekovremeni radni sati bi se obračunavali prema jednom unapred definisanom nivou prekovremenog rada.
Korak 5: Kliknite na OK da biste sačuvali

5.3. Podešavanje praznika

Korak 1: Izaberite Attendance>Attendance Rule>Holiday
Korak 2: Kliknite na Add ili Add Now to add new holidays

Korak 3: Podesite holiday name>Podesite holiday mode> kliknite na Save.

1) Režim fiksnog datuma>Podesite početni i krajnji datum praznika

2) Režim Unfixed Cycle>podesite holiday time i holiday length

3) Režim Fixed Cycle: Podesite holiday time i holiday length

6. Kako podesiti stavke statistike

6.1. Postavite statističke objekte

Korak 1: Izaberite Attendance>Statistics Items>Statistical Object
Korak 2: Izaberite jednu vrstu statistike>Unesite ime koje želite da promenite>Podesite Display Symbol, koji će biti prikazan da predstavlja ovu statistiku u izvezenim izveštajima

Korak 3: Kliknite OK

6.2. Dodajte vrstu odlazaka

Korak 1: Izaberite Attendance>Statistics Items>Leave Type
Korak 2: Izaberite Leave, Business Trip or Paid Leave, a zatim kliknite na Add
Korak 3: Podesite naziv novog dodanog tipa odsustva
Korak 4: Kliknite OK

7. Kako podesiti period prisustva

7.1. Dodajte period fiksnog prisustva

Korak 1: Izaberite Attendance Period>Kliknite Add

Korak 2: Izaberite Fixed Attendance>Podesite naziv i boju perioda>Podesite Attendance Period>Podesite Attendance Rule>Podesite the Overtime Rule

Napomene:
Period prisustva možete označiti bojom. Kada organizujete i dodelite smene, boja će biti prikazana u kalendaru.

Nakon omogućavanja Use First Check-In and Last Check-Out Only, evidencija posećenosti će uzimati samo najraniji i najnoviji zapis u okviru važećeg vremenskog opsega prijave i odjave. U suprotnom, pojaviće se više radnih perioda uparujući zapise prema važećem vremenskom rasponu za prijavu i odjavu.

Korak 3: Podesite periode odmora

1) Kliknite Rest> Kliknite Management>Kliknite ADD> Postavi pravila odmora

Napomena: Za režim fiksnog prisustva možete dodati do 7 perioda odmora.

Napomena: Period odmora se može izračunati na 2 metode: 1) Auto Deduction, podešeni odmor se automatski oduzima od ukupnog broja radnih sati zaposlenog. 2) Must CheckIn/Out, stvarno vreme odmora se izračunava prema vremenu koje zaposleni ima
2) Kliknite Select da biste izabrali raspored odmora> Kliknite na OK

7.2. Dodajte fleksibilni period

Korak 1: Izaberite Attendance>Attendance Period>Kliknite Add
Korak 2: Izaberite Flexible Attendance>Podesite pravilo prisustva>Kliknite Save

Napomena: Cross Dai Punch Change je period u kojem ljudi mogu da uđu i izađu. Na primer, ako je vreme za promenu ukrštenih dana 23:00, onda drugi radni dan počinje u 23:00.

8. Kako podesiti smenu prisustva

Korak 1: Izaberite Attendance>Attendance Shift>Kliknite Add
Korak 2: Podesite Shift Name, Start Date, Cycle Mode (by day o by week) i Number of Cycles>Unesite ime koje želite da promenite>Podesite Display Symbol, koji će biti prikazan da predstavlja ovu statistiku u izvezenim izveštajima

Korak 3: Kliknite Save

9. Kako dodeliti raspored smena

9.1. Dodeli raspored smena odeljenju

Korak 1: Izaberite Attendance>Shift Schedule
Korak 2: Kliknite Assign to Department>Izaberite Shift i Department>Kliknite na OK. Smena će odeljenju  biti automatski dodeljena.

9.2. Dodelite raspored smena osoblju

Korak 1: Izaberite Attendance>Shift Schedule
Korak 2: Kliknite Assign to Department>Izaberite Shift i Personnel>Kliknite na OK.

10. Kako podesiti privremeni pomak

Korak 1: Izaberite Attendance>Temporary Shift.
Korak 2: Izaberite osoblje sa liste>Kliknite na odgovarajući datum>Podesite Work Type i Attendance Period>Kliknite Assign
Napomena: Možete da kliknete na Clear da biste otkazali operaciju

11. Kako da konfigurišete opravdano odsustvo ili službeno putovanje

Korak 1: Izaberite Attendance>Leave & On Business
Korak 2: Izaberite osoblje koje traži odsustvo ili ide na službeni put>Izaberite odgovarajući datum i Leave Type (odsustvo na poslu ili plaćeno odsustvo, itd.)>Kliknite Assign
Napomena: Samo osoblje kome su dodeljene smene može podesiti vrstu odsustva

12. Kako računati prisustvo

Korak 1: Izaberite Attendance>>Count Attendance
Korak 2: Izaberite time, department i staff>Izaberite attendance status
Korak 3: Kliknite Calculate

Korak 4: (Opcionalno) Kliknite na Export da biste izvezli analiziranu statistiku posećenosti u računar
Korak 5: (Opcionalno) Kliknite na Abnormality da biste se pozabavili nelogičnim prisustvom

13. Kako izvesti izveštaj o prisustvu

Korak 1: Kliknite Report>Podesi Time>Izaberi User>Izvezi izveštaj koji vam je potreban
Napomena: Postoji 19 tipova izveštaja koji se mogu izvesti.

Loading

0
    0
    Vaša korpa
    Vaša korpa je praznaPovratak u prodavnicu