Hikvision rešenja u poslovnim prostorima radni prostor
Nefleksibilno podešavanje i nezgodno upravljanje bezbednošću stvaraju velike probleme za kancelarijske administratore. Osiguravanje poslovnih zgrada uz istovremeno osiguranje da se zaposleni i posetioci mogu lako kretati je najvažnije pitanje. Hikvision-ovo rešenje za situacije, za kancelarije obezbeđuje napredne kombinacije proizvoda na platformi lakoj za upravljanje, omogućavajući korisnicima da efikasno upravljaju svim bezbednosnim sistemima kao jedan, podižući efikasnost i bezbednost kancelarije na viši nivo.
Radni prostor
Izazovi
Kancelarije zahtevaju siguran i efikasan pristup osoblju, posebno tokom špica, zajedno sa alatima za vođenje pouzdane evidencije o prisustvu koja je laka za upravljanje.
Sukobi i poteškoće u vođenju evidencije o prisustvu
Šta nudimo
Bezkontaktni pristup i prisustvo bez dodira sa video verifikacijom za neuobičajne evidencije, pojednostavljujući svakodnevni rad kadrova putem bezbednog i efikasnog upravljanja zaposlenima.
Prednosti
Futurističko iskustvo sa dodatnom autentičnošću
• Prepoznavanje bez dodira, protiv lažiranja u roku od 0,5 s
Prilagodljiv za različite režime autentifikacije
•Lice, lična karta i otisak prsta u jednoj jedinici, savršeno se uklapaju u slučajeve uobičajene upotrebe
Karakteristike
• Ovlašćeni pristup osoblja pomoću AI prepoznavanja, lične karte ili otiska prsta
• Alarm za neuobičajan pristup
Prednosti
Povećana operativna efikasnost i lakše rešavanje sporova
• Fleksibilna konfiguracija za smene i pravila rasporeda
• Različiti šabloni izveštaja, podrška za automatizovano slanje e-pošte
• Lako povezivanje sa sistemima platnog spiska trećih strana
• Video verifikacija za evidenciju pristupa
Karakteristike
• Preuzimanje i izvoz zapisa o pristupu i prisustvu
• Video verifikacija za evidenciju pristupa
DS-K1T673TDWX
Ultra serija terminala za prepoznavanje licaDS-K1T343EFWX
Value serija terminala za prepoznavanje lica
DS-K1F600U-D6E
Upisna stanica
DS-K2601T
Kontroler pristupa Pro serije